Companiile trebuie să îşi adapteze mesajele publicitare la noile tehnologii
Companiile care nu au un site conceput special pentru mobil riscă să piardă potenţiali clienţi, dar şi bani în campanii ineficiente, deoarece reclamele nu vor fi afişate sau vor apărea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Opinie Ioan Dumitraşcu şi Irina Oprea, Filip&Company: Drumul către sustenabilitate, un scurt ghid pentru antreprenori din perspectiva CSRD
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Producătorul de panificaţie Pambac investeşte aproape 9 mil. euro în modernizare şi retehnologizare
- Grafic: Creşterile salariale preconizate de companii pentru anul 2024
- Grafic: Creşterile salariale aşteptate de angajaţi în anul 2024