​Modalităţi prin care un brand mic poate pătrunde în piaţă sau un brand mediu poate trece la următorul nivel prin punerea în valoare a propriei identităţi de brand

Firmele mici şi mijlocii româneşti au două strategii de poziţionare diametral opuse în ceea ce priveşte promovarea. Astfel, din ce în ce mai multe firme nu mai vând demult produse sau...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.