Ultimii mohicani: ce branduri româneşti se bat cu giganţii străini în retailul alimentar
Comerţul este cea mai importantă „industrie“a României, atât ca cifră de afaceri, cât şi ca număr de salariaţi. Acest sector include toate tipurile de magazine, de la cele alimentare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate AS Piletilevi Group (Estonia) – 80,2% din Bilete.ro
- Exclusiv ZF Corporate Black Sea Fund - 68,8% din Gymboland
- Exclusiv ZF Corporate Morphosis Capital şi co-investitori - pachet acţiuni Mark Twain International School
- Exclusiv ZF Corporate Be Clearys - Global Remote Services
- Exclusiv ZF Corporate ACP România - pachet minoritar Medicales