Efecte nevăzute ale pandemiei: Producţia de biciclete, la fel ca industria auto, este afectată de o criză a componentelor ce va dura până în 2022. Cererea e însă la cote maxime. Romania a produs peste 1,4 milioane de biciclete (normale şi electrice) anul trecut, în urcare de la circa 1,2 milioane în 2019
♦ Din total, Decathlon este responsabil pentru circa 860.000 de unităţi, iar ţinta pentru 2021 este de peste 1 milion de biciclete „made in Romania“ ♦ ...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- CFR lansează licitaţia pentru electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Constanţa-Mangalia, proiect de peste 1,3 mld. lei
- Cifra de afaceri din comerţul cu autovehicule şi motociclete a crescut în februarie
- Marii câştigători ai războiului din Ucraina: Patru companii portuare, Socep, TTS, Comvex şi Romnav, şi-au majorat capitalizarea de la 200 de milioane de euro la 800 de milioane de euro în doi ani. Cine sunt acţionarii companiilor care controlează activita
- ZF/First Bank Lecţii de Business. Marius Ştefan, Autonom: Oportunităţile vin din muncă. Dacă stai în birou şi aştepţi ca cineva să îţi propună business, vei vedea că de fiecare dată când bate cineva la uşă, încearcă să-ţi ia banii, nu să ţi-i ofere
- Asigurătorii sunt împotriva eliminării despăgubirilor cash la RCA. ZF Live Mădălin Roşu, preşedintele BAAR: Dacă cineva are o daună, are două variante, să încaseze banii în contul propriu sau să repare vehiculul într-un service autorizat. Propunerea care