Impactul pandemiei asupra businessului Inditex în România: Au crescut vânzările de pijamale şi lenjerie ale Oysho şi cele de decoraţiuni ale Zara Home. Toate celelalte mărci pe minus, în frunte cu Zara
Grupul spaniol Inditex, proprietarul Zara şi al altor branduri mari de modă, şi-a redus vânzările din România anul trecut, în pandemie, cu 27%, până la 1,3 mld. lei. Astfel, gigantul a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Evoluţia comerţului în era digitală – provocări şi tendinţe în eforturile de adaptare la preferinţele consumatorilor
- Prăbuşirea podului Baltimore: accidentul dezvăluie încă o dată fragilitatea comerţului mondial. Care ar putea fi implicaţiile?
- Angajaţii BCE, revoltaţi cu privire la folosirea unui ulei de măsline de calitate inferioară la cantine
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Comerţul, unul dintre cei mai mari angajatori din economie, trage salariul mediu în jos. Un angajat din comerţ câştigă, în medie, cu 11,5% mai puţin decât salariul mediu net pe economie. Ecartul e la minimul ultimilor ani, dar există în continuare