Carrefour şi-a restructurat reţeaua din România în primele şase luni din 2021 şi mai are 353 de magazine, cu 16 mai puţine decât la finalul lui 2020. Vânzările sunt însă pe trend ascendent

♦ Singurul format pe plus ca număr de magazine este cel de hipermarketuri  ♦  Cea mai mare scădere este înregistrată pe formatul de proximitate, unde numărul de magazine a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.