Magazinele Brico Dépôt din România au avut vânzări cu 19% mai mari în S1/2021 faţă de S1/2020. Vânzările online reprezintă în acest moment 19% din vânzările totale ale grupului
Grupul britanic Kingfisher, care deţine în România magazinele de bricolaj Brico Dépôt, şi-a majorat vânzările de pe plan local cu 19,2% în prima jumătate a anului 2021 faţă de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Fondul Value4Capital - magazinele Clarfon
- Mihai Panfil, fondator, Origo: Nu am vrut să am un lanţ de cafenele, ci parteneriate prin prăjitoria noastră. Livrăm cafea în peste 150 de localuri
- Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect: pot profita micile afaceri de oportunităţi pentru a reduce riscurile? „Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să avem un mediu de afaceri mai uşor, să existe un dialog între toate părţile
- Analiză Analiză ZF. Cum se vede inflaţia în sectorul brânzeturilor: în retail, consumul a scăzut anul trecut cu 6% faţă de 2021, în timp ce valoric piaţa a crescut cu 23%
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Cine este Mihai Panfil, omul care a deschis piaţa cafelei de specialitate în România, şi care este povestea Origo?