De ce a eşuat fostul monopol din telefonia fixă Romtelecom? Fostul şef al companiei, Yorgos Ioannidis: Telekom Fix a ajuns să fie vândută pentru că a investit mult mai puţin decât rivalii săi şi pentru că acţionarii nu au avut o viziune pe termen lung. Birocraţia adusă de Deutsche Telekom a fost semnificativă. Statul român are o problemă structurală în gestiunea participaţiei la marile companii

♦ În 2014 eu nu aş fi investit banii în rebrandingul Romtelecom ci în reţea - mi s-a propus şi mie în 2007 şi am refuzat să schimb numele companiei Fostul monopol din telefonia...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.