Daniel Gross, Penny: România e din ce în ce mai vizibilă în business. În ultimii ani am arătat că putem învăţa unii de la ceilalţi, nu doar noi de la ei. Retailerul Penny, ce activează pe formatul de discount, are peste 300 de magazine şi afaceri de 4,7 mld. lei anul trecut, iar planurile sunt de dezvoltare accelerată

Daniel Gross, CEO-ul reţelei de magazine Penny, spune că România începe să fie din ce în ce mai vizibilă în mediul de business, local fiind implementate o serie de proiecte ce au fost...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.