Premierul Marcel Ciolacu cere ca producătorii şi retailerii să semnalizeze pe ambalaje şi la raft dacă gramajele produselor au fost reduse, fără ca preţurile să scadă în consecinţă
♦ ZF a scris recent că ambalajele mai multor produse au intrat la apă ♦ Astfel, ciocolata în varianta de 92 de grame, untul de 180 de grame, laptele de 800 ml şi balsamul de rufe de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Compania Carmolimp din Braşov lansează micii ”Litălşi” pe Broadway, în cadrul Zilei României la New York, pe 16 iunie
- Primii producători care vorbesc despre „shrinkflation”: O soluţie ar fi reglementarea cantităţilor ca la pâine. Nu există pâine de 482 grame
- Kosarom, activ în industria cărnii, vrea să facă economii cu ajutorul soarelui şi investeşte 5,5 mil. euro în panouri fotovoltaice pentru eficienţă energetică
- Afaceri de la Zero. Sorin Vlad, de meserie chimist şi fost antreprenor în industria aparatelor medicale, s-a reorientat către domeniul cafelei de specialitate şi a deschis cafeneaua Coffeepedia în toamna anului trecut
- Producătorul de ingrediente Solina: Începutul lui 2024 nu este încurajator din punct de vedere al consumului. Compensăm prin dezvoltarea portofoliului