O lume întreagă fascinată de povestea Ami Amalia, un producător român de tricotaje care merge contra curentului şi se luptă singur cot la cot cu marile branduri de fashion. Povestea brandului fondat de Amalia Săftoiu a ajuns în topul celor mai citite ştiri pe Bloomberg. Ce spunea ea într-un interviu video pentru ZF
Atunci când Amalia Săftoiu a renunţat la o carieră în domeniul petrolului şi al gazelor naturale, care o purta pe tot globul, pentru a înfiinţa un brand de tricotaje în România, în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză: Zonele din apropierea marilor oraşe, tot mai tentante pentru cumpărători
- De ce vrea Armata Română să dea 6,5 mld. dolari pe avioane F-35 de ultimă generaţie: Durata de viaţă a avioanelor din dotarea Forţelor Aeriene este depăşită sau va fi depăşită până în 2035-2040. Ce dotări au avioanele F-35
- Fenomenul Euro 2024 intră în linie dreaptă cu 30.000 de români aşteptaţi la München, Köln şi Frankfurt. Creştere de cinci ori la bilete de avion şi cazări epuizate
- Investitorii lumii deschid baxurile cu şampanie: Indicele Dow Jones a trecut pentru prima dată de 40.000. Recesiunea pe care atât de mulţi economişti o anticipau a rămas doar un coşmar, dând speranţe investitorilor că acţiunile pot continua să crească
- EURO 2024 umple avioanele către Germania, unde sunt aşteptaţi cel puţin 30.000 de suporteri români. Meciurile naţionalei au dus la o creştere cu 50% a cererii pentru biletele de avion, iar locurile de cazare au fost epuizate